Išmanoteka

 

Šiuo metu projektas nevyksta, tačiau dalinamės projekto metu sukaupta medžiaga.

 

Rekomenduojami šaltiniai

Pirmoji savaitė. IDĖJŲ GENERAVIMAS. KAIP RASTI SAVĄJĄ

Arūnas Vizickas

Knygos
* „Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers and Challengers“, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur (anglų kalba)

http://www.amazon.com/Business-Model-Generation-Visionaries-Challengers/dp/0470876417

* „Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant“, W. Chan Kim, Renee Mauborgne (anglų kalba)
http://www.amazon.com/Blue-Ocean-Strategy-Uncontested-Competition/dp/1591396190

* „The Opportunity Analysis Canvas – Third Edition“, James V. Green (anglų kalba)
http://www.amazon.com/Opportunity-Analysis-Canvas-James-Green/dp/1505983630

 

Antroji savaitė.UŽDEGANČIOS IR TVARIAUSIOS KOMANDOS FORMAVIMAS

Ugnė Juodytė

Knyga
* „The ABC of XYZ: Understanding the Global Generations“, Mark McCrindle (anglų kalba)
http://www.amazon.com/ABC-XYZ-Understanding-Global-Generations-ebook/dp/B005F4NXQE/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1429000691&sr=1-2&keywords=The+ABC+of+XYZ%3A+Understanding+the+Global+Generations

Mokomasis filmas
*„Kartų polilogas. Kaip ugdyti šiuolaikines kartas?“
http://www.youtube.com/watch?v=qzMFgy9LlJQ“

Trečioji savaitė.MARKETINGO PAGRINDAI. MANO IDĖJOS MARKETINGO PLANAS

Žilvinas Freigofas

Knyga
* „Partizaninis marketingas“, J.C. Levinson (lietuvių kalba)