Namų darbai

Devinta užduotis – prieš VIENUOLIKTĄ SAVAITĘ

Ryčio Juozapavičiaus laiškas jums:

Mielos Išmaniosios Moterys,

Birželio 2, 3 ir 4 dienomis padėsime Jums lavinti Jūsų istorijų pasakojimo įgūdžius.

Istorija yra faktas, įvyniotas į emocijas. Gebėjimas gerai pasakoti istorijas padeda įkvėpti, mokyti ir parduoti.

Prašome pagalvoti, kas šiuo metu svarbiausia Jūsų verslui:

–          Pritraukti investuotojų?

–          Rasti klienčių?

–          Įkvėpti koleges dirbti geriau?

–          Dar kas nors?

Būkite pasirengusios per dvi minutes pasakyti ką nors gražaus arba investuotojoms, arba klientėms, arba kolegėms.

Padėsime Jums patobulinti Jūsų pasakojimą ir gal net pavyks suteikti Jums galimybę pristatyti tai platesnei auditorijai.

Taip pat suteiksime Jums grįžtamąjį ryšį, ką darote puikiai ir ką dar galėtumėte tobulinti.

Aštunta užduotis – prieš DEŠIMTĄ SAVAITĘ

Dešimtos savaitės pranešėja Daiva Rakauskaitė perduoda jums šiuos namų darbus.

(A) kiekviena dalyvė turėtų parengti 1 puslapio savo verslo pristatymą investuotojams. Pristatyme turėtų būti ši informacija:

  1. Pavadinimas
  2. Veiklos aprašymas ir išskirtinumas
  3. Bendrovės metinė apyvarta ir pelnas iki mokesčių šiais metais ir prognozė 3-5 metams  į priekį.
  4. Eksporto dalis pajamose.
  5. Darbuotojų skaičius šiais metais ir prognozė 3-5 metams į priekį.
  6. Investicijų poreikis (eur) ir numatoma investicijų paskirtis.
  7. Ar jau turite investuotojų daliai reikiamo investicijų poreikio (įskaitant bankini finansavimą ir asmenines lėšas)

Šią info atsispausdinkite ir atsineškite su savim. Tai bus praktinio užsiėmimo pagrindas.

(B) jei liks noro ir laiko, pažiūrėkite šį filmą: Virtuvė sielai (Soul Kitchen). Režisierius Fatih Akin, 2009 metai, Vokietija. Tai – realios gyvenimiškos istorijos atkartojimas ekrane.

Septinta užduotis – prieš DEVINTĄ SAVAITĘ

Apibūdinkite savo klientą trimis aspektais. Po to suskirstykite savo klientus į segmentus. Ir pagalvokite, kaip norėtumėte ištirti jų nuomonę apie savo produktą/paslaugą, kokias hipotezes norėtumėte patikrinti rinkos tyrimo pagalba. Jums bus lengviau tai sugalvoti atsakinėjant į žemiau pateikiamus klausimus. Atsakinėkite tik į tuos, kurie jums atrodo aktualūs ir tinka.

  1. Kokios naudos siekia jūsų klientas:
  • Kas labiau džiugintų jūsų klientą. Sutaupytas laikas, pinigai ar mažesnės pastangos atlikti tą patį darbą?
  • Kokio kokybės lygio jis tikisi ir kiek jis mokėtų už daugiau arba mažiau kokybės jūsų paslaugose?
  • Kas labiausiai džiugina klientą jūsų pasiūlymo vertėje, kokius konkrečius pasiūlymo aspektus jis labiausiai vertina?
  • Kas palengvintų jūsų kliento gyvenimą: galimybė mažiau mokytis, platesnis paslaugų spektras ar pigesnė paslauga?
  • Kokių teigiamų socialinių pasekmių jūsų klientas tikisi? Kas jam leidžia socialiai gerai jaustis, kas didina jo galią ir statusą?
  • Ko labiausiai ieško klientas? Gero dizaino, garantinio aptarnavimo, specifinių ar gausesnių funkcionalumų?
  • Apie ką svajoja klientas? Ką jis nori pasiekti arba kas jam būtų didelis palengvinimas?
  • Kaip jūsų klientas matuoja sėkmę ir nesėkmę? Koks yra jo įvykdymo ar kainos matas?
  • Ko labiausiai nori jūsų klientas: mažesnės kainos, mažesnės investicijos, mažesnės rizikos ar aukštesnės kokybės?
  1. Kokius darbus savo kasdieniniame gyvenime daro jūsų klientas:
  • Koks yra vienas dalykas, kurio neatlikęs jūsų klientas negalėtų gyventi?
  • Kokiose aplinkose/kontekstuose būna jūsų klientas? Kaip skiriasi jo veikla ir tikslai priklausomai nuo šių skirtingų aplinkų/kontekstų?
  • Kokius dalykus atlikdamas jis turi įtraukti ir kitus žmones?
  • Kokias užduotis turi atlikti jūsų klientas savo darbe ar privačiai? Kokias funkcines problemas jis turi spręsti?
  • Ar yra kokių nors problemų, kurių jūsų nuomone jis net pats dar nežino turįs?
  • Kokius emocinius poreikius jūsų klientas bando patenkinti? Kokių darbų atlikimas jam suteiktų pasitenkinimo jausmą?
  • Kaip jūsų klientas nori būti priimamas kitų? Ką jis turėtų padaryti, kad būtent taip jį ir vertintų kiti?
  • Kaip jūsų klientas nori jaustis? Ką jis turėtų padaryti, kad būtent taip ir jaustųsi?
  1. Kokius sunkumus jūsų klientas nori įveikti, kokias problemas išspręsti:
  • Kaip jūsų klientas apibrėžia sąvoką „per brangus“? Užtrunka daug laiko, reikia daug pinigų ar reikia daug pastangų?
  • Kas verčia jūsų klientą blogai jaustis? Kas jam labiausiai trukdo, erzina?
  • Kokiu aspektu dabartinė jūsų produkto vertė turėtų būti pagerinta? Kokių funkcionalumų tam trūksta? Ar jūsų klientas mini kokius nors trūkstamus funkcionalumus?
  • Su kokiais didžiausiais sunkumais ir iššūkiais susiduria jūsų klientas? Ar jis turi sunkumų atliekant tam tikras užduotis arba nesiima tam tikrų darbų dėl specifinių priežasčių?
  • Kokių socialinių pasekmių labiausiai bijo jūsų klientas? Ar jis bijo prarasti gerą vardą, galią, aplinkinių pasitikėjimą, statusą?
  • Kokių rizikų jūsų klientas bijo? Ar jis bijo finansinių, socialinių, techninių rizikų? Ar jis klausia savęs kokie dalykai gali nepavykti?
  • Kas jūsų klientui neleidžia užmigti naktį? Kokie yra jo svarbiausi klausimai, nerimai, rūpesčiai?
  • Kokias tipines klaidas daro jūsų klientas? Ar jis kokia nors paslauga naudojasi neteisingu būdu?
  • Kokie barjerai trukdo jūsų klientui pasinaudoti jūsų vertės pasiūlymu? Ar tai per didelis mokestis, ar būtinybė gaišti laiką mokymuisi ar kokios kitos priežastys?

Suskirstykite savo klientus i segmentus.

Klientų grupės priskirtinos skirtingiems segmentams jeigu skiriasi jų:

  • funkciniai poreikiai, t.y.  jiems reikia skirtingų pasiūlymų
  • kanalai (media, pardavimo)
  • Poreikiai santykiams, dėmesiui
  • pelningumas, įsitraukimas į kategoriją
  • noras mokėti už atskirus pasiūlymo aspektus

 

Šešta užduotis – prieš AŠTUNTĄ SAVAITĘ

Aleksejus Žaltkovski siunčia pratimą, kuris leidžia labiau pažinti savo talentus. „Išmani moteris“ dalyvės gauna galimybę nemokamai pasinaudoti šiuo metodu. Rekomenduojame jį atlikti iki susitikimo.

Pratimą rasite čia: http://atradimai.lt/mano-sekmes-savybes-specialiai-ismani-moteris-programos-dalyvems/

Ar smalsu atrasti kokiame vaidmenyje ir kokioje aplinkoje esi geriausia?

Penkta užduotis – prieš ŠEŠTĄ SAVAITĘ verslo teisės tema

Verslo pradžios teisinės gairės ir finansiniai aspektai

Pagrindinė pranešėja Laura Beinorienė siunčia jums namų darbus. 

Pasianalizuokite skirtumus tarp individualios veiklos, veiklos pagal verslo liudijimą ir kuo individuali įmonė skiriasi nuo mažosios bendrijos bei UAB, pvz.

http://www.verslilietuva.lt/lt/verslo-pradzia/steigimas/kokia-imone-steigti/

http://www.ukmin.lt/uploads/documents/mb-uab-ii-palyginimas-lt.pdf

http://www.vmi.lt/cms/skaiciuokles4

Paskaičiuokite, kiek kainuoja vieno darbuotojo išlaikymas (mokant minimalią algą ir didesnę).

Pasidomėkite, ar jūsų veiklai reikia licencijos/leidimo/išlaikyti egzaminą? – www.verslilietuva.lt

Pasiruošti sutarties pavyzdį – LR Civilinis kodeksas (www.lrs.lt), šablonai internete, pvz. http://rekvizitai.vz.lt/dokumentu-pavyzdziai/, kt.

Pasiruošti prekybos taisyklių pavyzdį – Mažmeninės prekybos taisyklės (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2), šablonai internete

Ketvirta užduotis – prieš PENKTĄ SAVAITĘ pardavimų tema

Penktos savaitės svečias – Arnas Markevičius – perduoda jums namų darbus:

Sugalvoti ir išskirti 2 pardavimo situacijas iš savo gyvenimo, kurios nesiseka (sekasi ne taip efektyviai/maloniai/greitai/naudingai, kaip norėtumėte) ir aprašyti. 1 situacija gali būti iš jųsų verslo, veiklos, tačiau 1 situacija būtinai privao būti iš gyvenimo (ne iš verslo), kai jums sunkiai sekasi parduoti idėją, pasiūlymą, norą savo pažįstamam (-ai), draugui (-ei) ar antrai pusei.

  • Ką stengiatės parduoti?
  • Kokią vertę tai kuria perkančiajam?
  • Kokio tiksliai rezultato siekiate?
  • Kas konkrečiai nesiseka?

Kiekvieną iš klausimų (išskyrus pirmą) reikia aprašyti bent 2-3 sakiniais. Kuo plačiau bus aprašytos situacijos, tuo daugiau privalumų ir naudos gausite praktinėje užduotyje.

Trečia užduotis – prieš KETVIRTĄ SAVAITĘ skaitmeninės rinkodaros tema

Ketvirtą savaitę „Išmanios moters“ renginių svečias – Digital Academy atstovas Mantas Povelauskas. Jis perduoda jums linkėjimus ir namų darbus:

Laba diena, 

Mūsų susitikimo metu pristatysiu ir parodysiu kaip savarankiškai naudotis Google AdWords reklama ir pasiekti interneto vartotojus kurie jūsų ieško. 

Noriu paprašyti skirti 15 minučių ir peržiūrėti kelis video po kurių mūsų susitikimas bus daug naudingesnis. 

 Google AdWords pristatymas (Anglų kalba)

https://youtu.be/66AxdSJx5Sw

 Kas yra ir kaip veikia Google AdWords? 

https://youtu.be/05we2g3Edgs (Anglų kalba)

https://youtu.be/E8IytsIcTL4  (Lietuvių kalba) (yra reklama)

 Kokybės rodiklis ir aukcionas (Anglų kalba)

https://youtu.be/fZU3UA2Grlc

 Iki susitikimo.

 Antra užduotis – prieš TREČIĄ SAVAITĘ marketingo tema

Artėjant trečiai projekto savaitei jau laikas apsistoti ties ta verslo idėja, kurią norėsite plėtoti viso projekto metu.

Trečiąją projekto savaitę kabėsime apie marketingą. Kad gautumėte kuo daugiau naudos, iki balandžio 7-9 d. (priklausomai nuo to, kuriame mieste dalyvaujate) pasiruoškite atsakyti į tokius klausimus apie savo verslo idėją.

  1. Keliais sakiniais aprašykite savo verslo idėjos esmę.
  2. Kuo detaliau apibūdinkite, kas bus Jūsų svarbiausi klientai.
  3. Kokią klientų problemą turite išspręsti?
  4. Kokius žinote ankstesnius ar esamus tos pačios problemos sprendimų bandymus. Ką galima iš jų išmokti?
  5. Įvardinkite esmines produkto/paslaugos naudas svarbiausiems klientams?
  6. Kas yra potencialūs Jūsų konkurentai? Kodėl juos renkasi klientai?
  7. Kokius išskirtinumus akcentuosite ir ką labiausiai vertins Jūsų klientai?
  8. Koks yra jūsų produkto ar paslaugos potencialus rinkos dydis?
  9. Kokiais raktažodžiais paieškos sistemose klientai šiandien ieško problemos sprendimo? Ką jie randa? Kiek yra paieškų? Įvardinkite bent 5 raktažodžius, kuriuos suvedus paieškos sistemose, turėtų rasti Jus?
  10. Kiek potencialių klientų reikės Jums pasiekti?
  11. Kaip skatinsite rekomendacijų sklaidą?
  12. Kokius pardavimo kanalus naudosite?
  13. Kokia bus planuojamo produkto/paslaugos kaina?
  14. Kaip pritrauksite naujus klientus?
  15. Kokias numatote pagrindines pinigines išlaidas ir kitus resursus?
  16. Kaip jūsų idėją vertina potencialūs klientai?

Atsakymų į šiuos klausimus mums siųsti nereikia, turėkite juos su savimi, kad marketingo renginio praktiniuose užsiėmimuose darbas būtų kuo rezultatyvesnis.

Pirma užduotis – prieš ANTRĄ RENGINĮ komandos formavimo tema

Namų darbai iki antrojo renginio – kovo 31 d. Klaipėdoje, balandžio 1 d. Šiauliuose, balandžio 2 d. Kaune:

Pirma užduotis

  1. Užpildykite klausimyną http://charakteris.info/asmenybes-testas
  2. Būdvardžių sąrašas. Rasite būdvardžių sąrašą, jame apibraukite 12 savybių, kurios geriausiai jus apibūdina;
  3. aprašykite, ką ta savybė / žodis jums reiškia;
  4. duokite sąrašą žmogui, kuris gerai jus pažįsta ir paprašykite padaryti tą patį;
  5. paklauskite, kodėl pažymėjo šias savybes;
  6. pakartokite tai su keletu žmonių ir ieškokite pasikartojimų.

Antra užduotis

Pagalvokite, su kokiais iššūkiais susiduriama formuojant komandas.

Taip pat pagalvokite, kokius realius komandos formavimo atvejus norėtumėte paanalizuoti.

Atsiųskite juos mums į info@ismanimoteris.lt, – taip užsiėmimai bus tikslingesni ir įdomesni jums!

Klaipėdiečių prašome tai padaryti iki kovo 30 d. 9 val.,

Šiauliečių – iki kovo 31 d. 9 val.,

Kauniečių – iki balandžio 1 d. 9 val.