Trečia užduotis – prieš KETVIRTĄ SAVAITĘ skaitmeninės rinkodaros tema

Ketvirtą savaitę „Išmanios moters“ renginių svečias – Digital Academy atstovas Mantas Povelauskas. Jis perduoda jums linkėjimus ir namų darbus:

Laba diena,

Mūsų susitikimo metu pristatysiu ir parodysiu kaip savarankiškai naudotis Google AdWords reklama ir pasiekti interneto vartotojus kurie jūsų ieško.

Noriu paprašyti skirti 15 minučių ir peržiūrėti kelis video po kurių mūsų susitikimas bus daug naudingesnis.

Google AdWords pristatymas (Anglų kalba)

https://youtu.be/66AxdSJx5Sw

Kas yra ir kaip veikia Google AdWords?

https://youtu.be/05we2g3Edgs  (Anglų kalba)

https://youtu.be/E8IytsIcTL4 (Lietuvių kalba) (yra reklama)

Kokybės rodiklis ir aukcionas (Anglų kalba)

Iki susitikimo.

Namų darbai prieš trečią projekto savaitę

ismani19

Artėjant trečiai projekto savaitei jau laikas apsistoti ties ta verslo idėja, kurią norėsite plėtoti viso projekto metu.

Trečiąją projekto savaitę kabėsime apie marketingą. Kad gautumėte kuo daugiau naudos, iki balandžio 7-9 d. (priklausomai nuo to, kuriame mieste dalyvaujate) pasiruoškite atsakyti į tokius klausimus apie savo verslo idėją.

1. Keliais sakiniais aprašykite savo verslo idėjos esmę.

2. Kuo detaliau apibūdinkite, kas bus Jūsų svarbiausi klientai.

3. Kokią klientų problemą turite išspręsti?

4. Kokius žinote ankstesnius ar esamus tos pačios problemos sprendimų bandymus. Ką galima iš jų išmokti?

5. Įvardinkite esmines produkto/paslaugos naudas svarbiausiems klientams?

6. Kas yra potencialūs Jūsų konkurentai? Kodėl juos renkasi klientai?

7. Kokius išskirtinumus akcentuosite ir ką labiausiai vertins Jūsų klientai?

8. Koks yra jūsų produkto ar paslaugos potencialus rinkos dydis?

9. Kokiais raktažodžiais paieškos sistemose klientai šiandien ieško problemos sprendimo? Ką jie randa? Kiek yra paieškų? Įvardinkite bent 5 raktažodžius, kuriuos suvedus paieškos sistemose, turėtų rasti Jus?

10. Kiek potencialių klientų reikės Jums pasiekti?

11. Kaip skatinsite rekomendacijų sklaidą?

12. Kokius pardavimo kanalus naudosite?

13. Kokia bus planuojamo produkto/paslaugos kaina?

14. Kaip pritrauksite naujus klientus?

15. Kokias numatote pagrindines pinigines išlaidas ir kitus resursus?

16. Kaip jūsų idėją vertina potencialūs klientai?

Atsakymų į šiuos klausimus mums siųsti nereikia, turėkite juos su savimi, kad marketingo renginio praktiniuose užsiėmimuose darbas būtų kuo rezultatyvesnis.

Projekte „Išmani moteris“ – daugiau nei pusė tūkstančio kurti verslą norinčių moterų


Moterys nori kurti savo verslą. Tai rodo registracijų į projektą „Išmani moteris“ skaičius, jau perkopęs 500 registracijų ribą.
Šis projektas, nuo kovo 24 d. startuosiantis Klaipėdoje, Kaune ir Šiauliuose, padės  moterims plėtoti savo idėjas ir sukurti verslus. Iki pat birželio pabaigos kiekviename mieste vyks po 12 renginių, kuriose moterys gaus profesionalias konsultacijas ir pagalbą, kuriant savo verslą.

Aktyviausiai į projektą registruojasi kaunietės – šiuo metu net 150 šio miesto gyventojų planuoja dalyvauti verslumo renginiuose. Antroje vietoje rikiuojasi Klaipėda. Į šiame mieste vyksiančius renginius užsiregistravo  daugiau nei 80 dalyvių. Dar daugiau nei 100 moterų užsiregistravo iš Lietuvos miestų, kuriuose renginiai nevyks, ir net užsienio šalių – Portugalijos, Danijos ir Vokietijos. Jos renginius galės stebėti tiesioginės transliacijos metu. Continue reading

„Išmani moteris“ grįžta su nauja jėga ir žengia į Kauną, Klaipėdą ir Šiaulius

Ūkio ministerijos ir VšĮ “Versli Lietuva” iniciatyva kovo mėnesį sugrįžta projektas „Išmani moteris“ padėti moterims plėtoti savo idėjas ir sukurti verslus.

2013 m. vasarą Vilniuje vykęs projektas dabar plečiasi ir apims Kauną, Klaipėdą ir Šiaulius. Iš viso planuojami 36 renginiai, po 12 kiekviename projekto mieste.  „Išmani moteris“ vėl burs bendruomenę, siūlys kvalifikuotas konsultacijas ir padės moterims kurti verslą.

„Moterys yra labai kūrybiškos, kupinos idėjų ir verslios. 2013 m. vasarą vykęs projektas „Išmani moteris“ sulaukė itin didelio moterų susidomėjimo, kuris pavirto realiai veikiančiomis įmonėmis. Tai rodo, kad tokios iniciatyvos yra labai reikalingos, kad Lietuvoje daugiau moterų taptų verslininkėmis, o visuomenė savo ruožtu pajustų energingų ir išmanių moterų kuriamas vertes“, – sakė ūkio viceministras Marius Skarupskas. Continue reading